ח"כ וולדיגר: "קוראת לבן גביר לבוא לפריימריז משותף"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ וולדיגר: "קוראת לבן גביר לבוא לפריימריז משותף"

    חברת הכנסת מיכל וולדיגר מהציונות הדתית לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "סמוטריץ' החליט החלטה חשובה לתת את ההחלטה לציבור לכן הוא פתח פריימריז. נשמח שבן גביר יצטרף, אם הוא לא רוצה הוא לא חייב, רק שייתן לנו לסיים את התהליך הדמוקרטי שלנו" | האזינו

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    12:35
    08.05.24
    רחל פסטג No Comments on "שתמיד תהיה בצד הנותן"? הדס לוינשטרן שוברת מוסכמות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת הכנסת מיכל וולדיגר ממפלגת הציונות הדתית שוחחה עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית". תחילה התייחסה לביקור ביידן בישראל ואמרה: "לפיד וגנץ מנצלים את הביקור למטרות פוליטיות, אנחנו רואים את ההקלות של גנץ לפלסטינים, ואת עצירת ה- 2000 יח"ד של לפיד, אנחנו חייבים להגיע ל 61 להחליף את ממשלת השמאל הזו".

    על החילוקי דעות עם בן גביר אמרה: "סמוטריץ' החליט החלטה חשובה לתת את ההחלטה לציבור לכן הוא פתח פריימריז לכלל הציבור כולם יכולים להשתתף, ראינו מה קורה שיש מנהיג (בנט) שעושה מה שהוא רוצה במפלגתו. צריך שהכח יהיה אצל הציבור. גם לפריימריז יש חסרונות, אני סומכת על הציבור שלנו שיבחרו את האנשים הנכונים".

    "בצלאל הציע לבן גביר שיצטרף למפקד הזה, אם הוא לא רוצה הוא לא חייב, אנחנו רוצים להתאחד, שייתן לנו לסיים את התהליך הדמוקרטי שלנו. שנסיים את הפריימריז סמוטריץ' יסכם עם בן גביר על ריצה משותפת".

    "כשהיינו יחד עם בנט, הוא עמד בראש, הוא היה לייט, החרדלי"ם לא ברחו כי היינו באחדות כולם. עכשיו שנציג חרדל"י עומד בראש אין סיבה שהלייטים לא יצביעו לנו".

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות